• bugün (115)
  1. fed faiz arttırınca önce teknoloji hisseleri can çekişiyor millet borsadan kaçıyor. siz farkında mısınız bilmiyorum ama aslında en büyük fırsat tam da o an doğuyor. faizler yüksekken kimse risk almak istemez, küçük yatırımcı korkar.. ama nvidia, microsoft, google gibi nakit gömlekli devler için faiz sadece bir bahane. onlar ayakta kalır, hatta ucuzlayan hisseleri toplar. uzun vadede fed faizi ne zaman düşmeye başlasa, teknoloji hisseleri roket gibi fırlıyor. elbette ara dönemlerde 'acaba mı' diyor insan ama ben şu an oturup bekliyorum. abd ekonomisi yavaşlarsa faizler düşer o zaman altın çağ başlar.
   tümünü göster