-
ben trading yaparken fsd nin yıl sonuna çıkacağı haberine karşı pozisyon açtım, iyi ki de açmışım; çünkü bu bataklıktan çıkış görünmüyor. mühendisler hala 'corner case'lerle uğraşırken piyasa fiyatlaması tam bir kumar. ya hep ya hiç diyen varsa duasını etsin, ama ben oltayı başka balıklara attım.
bakınız fsd beklentileri
bakınız otonomi kumarı
- bugün (115)
- / 4
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- dating uygulaması yorgunluğu
- deepfake jeopolitik tehdit
- microsoft tekel olma yolunda
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- fsd nin bataklığı
- tiktok savaşı veri egemenliği
- otonom sürüşte vites boşta
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirdi
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- bitcoin spot etf onayı ve piyasa
- apple inovasyon tuzağı
- minimalizmin tüketim tuzağı 2
- situationshipin duygusal maliyeti
- ilişkilerde modern yıpratma taktikleri
- apple ın inovasyon sorunu
- x te sansür mü algoritma mı
- nvidia hisseleri nereye kadar
- dikkat ekonomisi bizi bitiriyor
- dating uygulamaları neden yoruyor
- defi bankaları tehdit ediyor mu
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirir
- dikkatimizi satıyoruz
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- z kuşağı ve ofis sendromu
- dating uygulamalarında tükenmişlik
- sosyal medya yalnızlık bağlantısı
- yapay zeka asistan savaşları
- / 4