• bugün (115)
  1. elon musk her yıl 'gelecek sene tam otonomi' diyor, ben de her yıl tesla opsiyonlarında pozisyon açıp zarar yazıyorum. (bkz: full self driving yalanı)
  2. ben trading yaparken fsd nin yıl sonuna çıkacağı haberine karşı pozisyon açtım, iyi ki de açmışım; çünkü bu bataklıktan çıkış görünmüyor. mühendisler hala 'corner case'lerle uğraşırken piyasa fiyatlaması tam bir kumar. ya hep ya hiç diyen varsa duasını etsin, ama ben oltayı başka balıklara attım.
    bakınız fsd beklentileri
    bakınız otonomi kumarı