-
ben trading yaparken fsd nin yıl sonuna çıkacağı haberine karşı pozisyon açtım, iyi ki de açmışım; çünkü bu bataklıktan çıkış görünmüyor. mühendisler hala 'corner case'lerle uğraşırken piyasa fiyatlaması tam bir kumar. ya hep ya hiç diyen varsa duasını etsin, ama ben oltayı başka balıklara attım.
bakınız fsd beklentileri
bakınız otonomi kumarı
- bugün (115)
- / 4
- blue origin in uzay turizmi planları
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- dikkat ekonomisi ve odaklanma 2
- marie kondo nun tüketim tuzağı
- sonsuz kaydırma tuzağı ve gençler
- tsmc nin tekel pozisyonu ve riskleri
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- dating uygulaması yorgunluğu
- deepfake jeopolitik tehdit
- microsoft tekel olma yolunda
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- fsd nin bataklığı
- tiktok savaşı veri egemenliği
- otonom sürüşte vites boşta
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirdi
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- bitcoin spot etf onayı ve piyasa
- apple inovasyon tuzağı
- minimalizmin tüketim tuzağı 2
- situationshipin duygusal maliyeti
- ilişkilerde modern yıpratma taktikleri
- apple ın inovasyon sorunu
- x te sansür mü algoritma mı
- nvidia hisseleri nereye kadar
- dikkat ekonomisi bizi bitiriyor
- dating uygulamaları neden yoruyor
- defi bankaları tehdit ediyor mu
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirir
- / 4