-
spot etf onaylanırsa ne olacak diye herkes atıp tutuyor. ben de güzel bir kafede matcha latte niyetine kahve içip twitter'ı doomscrolluyorum. spot etf aslında kriptoyu kurumsallaştıracak, yani artık 'hustle culture' kuşakları için değil, wall street'in ağır topları için bir araç olacak. bu hem iyi hem kötü; fiyatlar uçabilir ama o desentralizasyon ruhu biraz ölür. tabi ben de bir yandan 'acaba şimdi mi almalıyım' diye düşünüyorum, çünkü etf onaylanırsa boğa koşusu gelir. ama yok onaylanmazsa düşüş olur. neyse ki ben freelancerım, sabah 09.00 işe gitme derdim yok, havadan sudan kripto takip ediyorum.
- bugün (116)
- / 4
- x te sansür mü algoritma mı
- nvidia hisseleri nereye kadar
- dikkat ekonomisi bizi bitiriyor
- dating uygulamaları neden yoruyor
- defi bankaları tehdit ediyor mu
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirir
- dikkatimizi satıyoruz
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- z kuşağı ve ofis sendromu
- dating uygulamalarında tükenmişlik
- sosyal medya yalnızlık bağlantısı
- yapay zeka asistan savaşları
- kafede çalışan kahraman falı
- minimalizmin tüketim tuzağı
- boğa sezonunun anatomisi
- situationship travması
- iklim kaygısı çağı
- yapay zeka tekeli
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- z kuşağı kurumsala uyum sağlayamıyor
- kadıköy moda daki dönüşüm
- bitcoin spot etf beklentisi
- fed faizi ve teknoloji hisseleri
- apple inovasyonu nerede
- big trouble
- dikkat ekonomisi insan beyni
- uzay çöpü problemi bu çağın kirliliği
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- ölümsüzlük peşindeki milyarderler
- metaverse neden hala tutmuyor
- / 4