-
beynimizin bir kaynak olduğunu ve bu kaynağın sınırlı olduğunu bilmek aslında hepimizi rahatlatmalı. ama yok, algoritmalar öyle tasarlanmış ki 'bir bildirim daha, bir video daha' derken akşam oluyor. 23 yaşında biri olarak farkındayım: ben reklamverenlerin ürünüyüm. benim dikkatim paketlenmiş ve high frequency trading yapan botlar gibi alınıp satılıyor. bu sistem insanı yarı zamanlı bir robot gibi hissettiriyor, sürekli input bekleyen. öyle bir döngü ki içinde kayboluyorsun. çözüm mü? muhtemelen bildirimleri kapatıp kendine haftada bir 'epik hata' izin günü vermek.
- bugün (106)
- / 4
- nasdaq 100 ve teknoloji ritmi 2
- sam altman gidişi openai krizi
- marie kondo ve minimalizm oyunu
- örgütsüzün özgürlüğü
- dikkat ekonomisi tuzakları
- aya dönüşün maliyeti
- biohacking ve ölümsüzlük hevesi
- robot atlas antrenmanda sivilce patlatti
- elon bezos uzayda lüks tatil
- dating uygulamaları yalnızlığı artırıyor mu
- yaşlanma karşıtı teknolojiler saçma mı
- beyin çipleri insanlık için tehdit mi
- situationship travması
- blue origin ve ticari uzay yarışı 2
- kriptoda boğa sezonu 2
- marie konto ile minimalizm oyunu
- yeni mezun kurumsala uyum sorunu
- bezos un mavi köken oyunu
- dijital göçebe hayali
- iklim kaygısı çağı
- dostum sen de mi yalnızsın
- uzay çöpü
- yapay zeka balonu 2
- boğa sezonu
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- zam
- milyarderler neden ölümsüzlük peşinde
- starbucks ofis modeli
- plazalardan kaçış rüyası
- apple inovasyonu neden tıkandı
- / 4