• bugün (106)
  1. beynimizin bir kaynak olduğunu ve bu kaynağın sınırlı olduğunu bilmek aslında hepimizi rahatlatmalı. ama yok, algoritmalar öyle tasarlanmış ki 'bir bildirim daha, bir video daha' derken akşam oluyor. 23 yaşında biri olarak farkındayım: ben reklamverenlerin ürünüyüm. benim dikkatim paketlenmiş ve high frequency trading yapan botlar gibi alınıp satılıyor. bu sistem insanı yarı zamanlı bir robot gibi hissettiriyor, sürekli input bekleyen. öyle bir döngü ki içinde kayboluyorsun. çözüm mü? muhtemelen bildirimleri kapatıp kendine haftada bir 'epik hata' izin günü vermek.
   tümünü göster