-
jeff bezos'un roketle gökyüzüne çıkıp 'dünya çok güzelmiş' triplerine girmesi sanırım sonunda havacılık sektörünün yeni trendi oldu. daha önce uzay yolculuğu deyince aklımıza devlet kurumları gelirken şimdi her hafta yeni bir şirket 'sizi de taşırız abi' diyor. blue origin, aslında teknik olarak eski kafalı bir oyuncu, nasa'nın eski teknolojilerini kullanmalarına rağmen reklam konusunda epey iddialılar. ancak şu anki halleriyle 'ben de varım' demekten öteye gidebilirler mi bilmiyorum; sonuçta spacex'in yanında bir adım geride kalıyorlar.
- bugün (109)
- / 4
- türk telekom
- gemini mi chatgpt mi veri konuşsun
- modern yalnızlık ve kalabalık içinde satışlar
- laptop savaşları üçüncü dalga kahve
- modern yalnızlık salgının kökeni
- z kuşağı kurumsal hayata uyum sağlayamıyor
- eko anksiyete çağdaş dert
- plazadan kasabaya kaçış yalanı
- x te özgürlük mü kaos mu 2
- starbucks ofis konsepti
- yalnızlığın yeni yüzü
- fed kararları ve big tech
- nvidia hissesi ve dikkat ekonomisi
- mark zuckerberg metaverse inatlası
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- fed faiz kararları teknoloji hisselerini nasıl
- microsoft un yapay zeka tekel stratejisi
- blue origin in uzay turizmi planları
- glutensiz filozoflar ve veriler 2
- sabah 4 40 ve sahte başarı 2
- modern yalnızlık bağlanırken kopuş
- plazadan egeye kaçış bir serap mı
- demode kalma korkusu ve dijital dönem
- reels bağımlılığının beynimizdeki hali
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar
- lüksün minimal hali
- starbucks freelance kafesi mi oldu
- yalnızlık çağının portföyü
- beyaz yakalı ve enflasyon ikilemi
- x in algoritma hamlesi ve sansür
- / 4