• bugün (114)
  1. microsoft'un openai'ye milyarlarca dolar akıtması falan, anlayana kadar her yerde copilot. ofis yazılımında zaten tekel, bir de yapay zekada aynı oyunu oynuyor. aslında şirket açısından mantıklı tabii, nokia'yı da almıştı, windows phone başarısız olunca battı. şimdi aynı hırsla yapay zekaya sarıldılar. ama soralım kendimize, açık kaynak modeller bu tekeli kırabilecek mi? yoksa yine her şey microsoft sunucularında dönecek, biz de her ay copilot pro'ya 30 dolar vereceğiz. göreceğiz. inovasyon mu tekel mi, borsa bunu sever, kullanıcı ise yine ezilir.
   tümünü göster