-
bence mesele tamamen beklenti yönetimi ve sağlam kafa. gençler düzene girer girmez manager olmak istiyor, dört sene deneyimle direktörlük bekliyor. bir de üstüne start-up kültüründen gelen o meşhur 'pas geçerim' tavrı, ama nereye kadar? fırsat da risktir, bu çocuklar ne kadar risk alyor ki hadi bana söyleyin. ben kriptoda trader'lık yaparken günde yüzde on oynatıyorum portföyü, ama onlar 9-6 ofiste oturup sendrom yaşa. dünya gerçeği serttir, bu sistemi ya ezerler ya içinde kaybolurlar.
- bugün (114)
- / 4
- digital nomad özgürlük mü yalnızlık mı
- ilişkilerde modern yıpratma taktikleri 2
- deepfake ve jeopolitik
- uzay turizmi kime yarıyor
- starship in sınırları
- blue origin rekabete oynuyor
- blue origin in uzay turizmi planları
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- dikkat ekonomisi ve odaklanma 2
- marie kondo nun tüketim tuzağı
- sonsuz kaydırma tuzağı ve gençler
- tsmc nin tekel pozisyonu ve riskleri
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- dating uygulaması yorgunluğu
- deepfake jeopolitik tehdit
- microsoft tekel olma yolunda
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- fsd nin bataklığı
- tiktok savaşı veri egemenliği
- otonom sürüşte vites boşta
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirdi
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- bitcoin spot etf onayı ve piyasa
- apple inovasyon tuzağı
- minimalizmin tüketim tuzağı 2
- situationshipin duygusal maliyeti
- apple ın inovasyon sorunu
- x te sansür mü algoritma mı
- / 4