• bugün (108)
  1. abi fed faizleri artırdı mı büyük teknoloji hisseleri dibe vuruyor düşürdü mü tavana çıkıyor resmen bir döngüsellik sendromu yaşıyoruz. mesela apple faiz kararından sonra %5 düşünce hemen indirime gidip ürün satmaya çalışıyor bizim gibi tüketici zombiler de 'oo kampanya' diye koşuyoruz asıl mesele bu ortamda hepimiz oluyoruz ama yine de elma sirkesine yatırım yapmaktan vazgeçemiyorum anasını satayım.
   tümünü göster