-
fed faiz indirince macbook alır gibi herkes tech hissesi topluyor, zamlanınca da 'abi nvidia düştü' diye panik satışı başlıyor. ben de kahvemi yudumlarken portföyümün grafiğini izliyorum, hayat hustle culture'dan daha ironik.
- bugün (118)
- / 4
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- matcha latte ile kendini iyilestirme sendromu
- anti aging çılgınlığı nereye kadar
- otonom sürüş çıkmazı 2
- sonsuz swipe yorgunluğu
- dikkat ekonomisi ve gençlik
- plazalardan kaçış modası
- / 4