-
trading dünyasında pozisyon alırken asla 'duygusal' ya da 'sezgisel' yaklaşanların çoğu, birkaç ay sonra cüzdan erimesi yaşayarak piyasadan silinir. nasdaq'ın son on yıldaki yapay sinir ağları tabanlı al-sat sistemlerini inceleyince hep aynı model çıkıyor: veriye dayanmayan hiçbir strateji, uzun vadede kazandırmaz. startup kurucusu olarak görüyorum, her gelen p&l raporu 'sağduyuyu test etme' seansına dönüşüyor. elbette insanın içgüdülerini yok saymıyorum; bazen bir hisse bir habere iki büklüm yatayda kalırken başka bir yerde duygular devreye girebilir. ama S&P 500 endeksinden beslenen kasalar, reddit'te manşet kitaplardaki yere düşmemek için bekleyen doodle'larla dolu. siz yine de 2025'te bu oyunu oynarken, kontrol paneller wix sitesi gibi sihirli göstergeler göstersin istiyorsanız, risk almaktan korkmayın, sadece stop-loss emirlerinizi mutlaka dijital imzlayın.
- bugün (116)
- / 4
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi 2
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- / 4