-
kripto dünyasında sahiplik kavramı artık bambaşka bir yere evriliyor. eskiden bir dijital varlığa sahip olmak demek, bir sunucuda bir veri tabanı kaydına sahip olmaktı. şimdi ise blockchain üzerinde gerçekten 'sahip' olabiliyorsun. nft'lerle bir tweet'in, bir sanat eserinin ya da bir domain'in tapusunu cüzdanında taşıyorsun. tabi bu durum, her şeyin tokenize olmasıyla birlikte yeni bir eşitsizlik mi doğuruyor yoksa gerçek özgürlük mü, orası tartışılır. web3'ün asıl vaadi, platformların değil kullanıcıların mülkiyeti elinde tutması. ama gel gör ki çoğu proje, spekülatif bir oyuna dönüşüp gidiyor; 'kanki'lerin elinde kalan ya rug pull oluyor ya da floor'u dibi boyluyor. yine de potansiyeli göz ardı edilemez; belki bir gün gerçekten dijital varlıklarımız fiziksel mülklerden daha değerli olacak.
- bugün (116)
- / 4
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi 2
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- / 4