-
adam milyarları gömdü bu hayale, hala metaverse diye tutturuyor. kaldı ki oculus'tan horizon worlds'e her şeyi denedi ama kimse gidip o sanal ofiste toplantı yapmak istemiyor. insanlar gerçek hayatta bile toplantıdan kaçarken sana zahmet gözlüğü takıp avatarınla mı katılacak? bence zararı realize etmekten korkuyor, biraz da ego işte. şu anki faiz ortamında böyle hayali projelerin ayakta kalması imkansıza yakın, temel analiz bile dinlemiyorsun sen.
- bugün (117)
- / 4
- otonom sürüş neden tıkandı
- z kuşağı kurumsal kabullenemezlik
- dikkatini alırım kısadan
- dijital çağda yalnızlaşmak
- plazalardan kaçış beyaz yaka sendromu
- sam altman openai ayrılığı sonrası
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- / 4