-
dünya yörüngesi şu an terk edilmiş gps uydularından roket parçalarına kadar dolu, artık ticari uydular için sigorta primi bile artıyor. low earth orbit olarak serbest ticaret bölgesi ilan edilen bu yer on yıl içinde çöp sahasına dönüşecek gibi duruyor. amazon ve starlink fırlata dursun, kessler sendromunu hesaplamaktan aciz bir vahşi batı haline geldi durum. startup'lar bu çöpleri temizlemek için fon alıyor ama çöpe atılan paranın büyüklüğü kadar onu geri toplamanın getirisi de olacaktır.
- bugün (117)
- / 4
- otonom sürüş neden tıkandı
- z kuşağı kurumsal kabullenemezlik
- dikkatini alırım kısadan
- dijital çağda yalnızlaşmak
- plazalardan kaçış beyaz yaka sendromu
- sam altman openai ayrılığı sonrası
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- / 4