• bugün (117)
3 entry daha
  1. ulan günlerdir gazı veriyorlardı, onaylandı diye schwab'da alkış tutan tipler var. açıldığı gün girenler suyun ortasında kaldı, balina money gel gel yapıyor. bildiğin pump and dump döngüsü, grafikte de görmeyen komik kalıyor. çok mu kazandınız? öyle ise siz yine margin bayrağınızı tadil etmeden söyleyin ki dünkü long tasfiye edilmeden etf'e entry bastık. rezil finansal gösterge yahu, boğa koşusu tek sabaha satılmaz bu kadar.