• bugün (110)
6 entry daha
  1. 2021'de tüm unicorn'lar uçuyordu, şimdi fed faizle oynadığında hepsi yere çakılıyor. bazen düşünüyorum, bu girişimciler gerçekten vizyoner mi yoksa sadece ucuz parayla sarhoş olmuş yatırım müritleri miydi? free money partisi bittiğinde, pizzacı franchise'ları gibi battılar. faiz arttı mı, önce b2b yazılım şirketleri erir, ardından da network efektiyle tüm oturma odası girişimleri gider. yarı entelektüel ruhum diyor ki esas başarı, ayı piyasasında ekip tutabilmekte saklı.