-
2021'de tüm unicorn'lar uçuyordu, şimdi fed faizle oynadığında hepsi yere çakılıyor. bazen düşünüyorum, bu girişimciler gerçekten vizyoner mi yoksa sadece ucuz parayla sarhoş olmuş yatırım müritleri miydi? free money partisi bittiğinde, pizzacı franchise'ları gibi battılar. faiz arttı mı, önce b2b yazılım şirketleri erir, ardından da network efektiyle tüm oturma odası girişimleri gider. yarı entelektüel ruhum diyor ki esas başarı, ayı piyasasında ekip tutabilmekte saklı.
- bugün (110)
- / 4
- x te sansür mü algoritma mı
- veri savaşının soğuk yüzü
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- emotional sıfırlama tuşu
- süper kahraman içeceği
- yapay zeka balonu
- fomo her yerde modası geçtim
- mars kolonisi mühendislik romantizmi
- fed faizi ve startup mezarlığı
- sabah 4 40 ve sahte başarı
- ölümsüzlük takıntısı ve biyohack
- wellness yalanına para dökmek
- modern ilişkilerde yeni norm 2
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- otonom sürüşün duraklama dönemi
- z kuşağı kurumsala neden küsmüş
- kadıköy moda nın sınıf atlama serüveni
- nasdaq 100 de neler oluyor
- marie kondo illüzyonu
- beyaz yakadan kaçış kültürü 2
- deepfake ve diplomasi krizi
- beyaz yakadan kaçış modası
- james webb teleskobunun son bulguları
- bill gates ve yeni tarım vizyonu
- agi ne zaman hayatımıza girecek
- agi geliyor mu
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- huzur pompasi ve biohack fitness
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- sam altman openai sonrasi yol haritasi
- / 4