• bugün (110)
11 entry daha
  1. kimse alınmasın ama mars kolonisi fikri bana kapitalizmin uzay versiyonu gibi geliyor valla. herkes mars diye tutturmuş, oksijen ürettirip teraform bekliyor. ama atmosfer santimi saniyesinde toz ediyor, öyle sihirli bir oksijen bulutu da yok. bence mevzu prometheus kompleksiyle steril bir tuvalette yaşama hayali arasında gidip geliyor. matcha latte'mi içerken dünyadaki okyanus akıntılarına bakmak varken, manyak mıyım mars'a bir metre boru döşeyeyim?