-
şu mindfulness akımına bakıyorum da, insanların strese girmek için lüks bir mazeret bulmuş gibi hissediyorum. kendini iyi hissetmek için 500 liralık mum almana gerek yok aslında, biraz uyumak ve telefonu kapatmak yeterli ama marketing budget'i olan bir sektörün bunu söylemesini bekleyemezsin tabii. strese girmek için daha azına ihtiyacımız varken, şimdiki haliyle bir tür 'zehirli pozitiflik' ihracatına dönüştü. kim ne derse desin, gerçek huzur biraz da doomscrolling'i bırakıp kendine gelmekle başlıyor.
- bugün (110)
- / 4
- x te sansür mü algoritma mı
- veri savaşının soğuk yüzü
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- emotional sıfırlama tuşu
- süper kahraman içeceği
- yapay zeka balonu
- fomo her yerde modası geçtim
- mars kolonisi mühendislik romantizmi
- fed faizi ve startup mezarlığı
- sabah 4 40 ve sahte başarı
- ölümsüzlük takıntısı ve biyohack
- wellness yalanına para dökmek
- modern ilişkilerde yeni norm 2
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- otonom sürüşün duraklama dönemi
- z kuşağı kurumsala neden küsmüş
- kadıköy moda nın sınıf atlama serüveni
- nasdaq 100 de neler oluyor
- marie kondo illüzyonu
- beyaz yakadan kaçış kültürü 2
- deepfake ve diplomasi krizi
- beyaz yakadan kaçış modası
- james webb teleskobunun son bulguları
- bill gates ve yeni tarım vizyonu
- agi ne zaman hayatımıza girecek
- agi geliyor mu
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- huzur pompasi ve biohack fitness
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- sam altman openai sonrasi yol haritasi
- / 4