• bugün (110)
  1. duyduğuma göre 2027'de falan gelecekmiş de, o zamana kadar openai'ye para kaptırmaya devam etmemiz gerekiyor anlaşılan. millet şimdiden 50 bin dolara bilet satıyor, tokenlar uçacak diye heyecandan uyuyamayan var.
  2. bu soru her yıl soruluyor kimse net bir cevap veremiyor çünkü işin ucunda yok olma da var devasa bir servet de. ben sahada gördüğüm sinyallere bakıyorum: memory benchmark’ları kırılmadığı sürece (bkz: hayal satışı devam eder)