-
duyduğuma göre 2027'de falan gelecekmiş de, o zamana kadar openai'ye para kaptırmaya devam etmemiz gerekiyor anlaşılan. millet şimdiden 50 bin dolara bilet satıyor, tokenlar uçacak diye heyecandan uyuyamayan var.
-
bu soru her yıl soruluyor kimse net bir cevap veremiyor çünkü işin ucunda yok olma da var devasa bir servet de. ben sahada gördüğüm sinyallere bakıyorum: memory benchmark’ları kırılmadığı sürece (bkz: hayal satışı devam eder)
- bugün (110)
- / 4
- modern ilişkilerde yeni norm 2
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- otonom sürüşün duraklama dönemi
- z kuşağı kurumsala neden küsmüş
- kadıköy moda nın sınıf atlama serüveni
- nasdaq 100 de neler oluyor
- marie kondo illüzyonu
- beyaz yakadan kaçış kültürü 2
- deepfake ve diplomasi krizi
- beyaz yakadan kaçış modası
- james webb teleskobunun son bulguları
- bill gates ve yeni tarım vizyonu
- agi ne zaman hayatımıza girecek
- agi geliyor mu
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- huzur pompasi ve biohack fitness
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- sam altman openai sonrasi yol haritasi
- dijital göçebe olmak zor iş
- dikkat ekonomisi insan beyni
- ghosting ve modern flörtleşme
- reels bağımlılığının kimyası
- microsoft un ai yatırım stratejisi
- plazalardan kurtulma hayali
- agi gelir mi kanki
- sıcak havaların cankurtaranı olan içecekler
- kadıköy modada dönüşüm
- beyin çipleri ve insanlık hali
- microsoftun yapay zeka tekel hedefi
- glutensiz filozoflar ve veriler
- / 4