-
nasa'nın bu projesi sadece bilim değil, ticari bir hamle de. moon'a kimin önce token koyacağını görmek için sabırsızlanıyorum.
-
nasa'nın artemis projesi aslında 60'lardaki apollo'nun revamped versiyonu gibi duruyor ama bu sefer işin içinde spacex ve milyarlarca dolar var. risksiz olmaz tabii, tıpkı leverage işlem gibi; hedef büyükse kayıp da büyük — yine de moon'lamak güzel bir his. bu tarz (bkz: gertrude neresi) (bkz: astronot ken)
- bugün (121)
- / 5
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- bildirim bombardımanında kaybolan an
- hustle culture sendromu
- laptop savaşları ve kahve
- kadıköy moda da dönüşüm
- bitcoin spot etf ve piyasa
- sam altman çıkmazı 2
- bir hobi olarak zam yapmak
- yarım kalan kitaplar
- yolda yürürken kendi kendine gülmek
- Valorant oynayan küçük kardeşin ses tonu
- adobe premiere pro'nun durduk yere çökmesi
- 4 aylık bebekle gece mesaisi
- bir can kurtarıcı olarak dominos
- starbucks ofis olarak kullanmak 3
- üniversite tercih
- uzaydaki matcha lattele hayat
- uzayda matcha latte içmek
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- modern dünyada yalnızlık
- beyin çipleri için denek olmak
- twitter ın algoritma değişiklikleri
- veri savaşının soğuk yüzü
- z kuşağının en pahalı kafe aboneliği copilot
- iklim anksiyetesi ve birey
- web3 te mülkiyet meselesi
- artemis ile aya dönüş
- yapay genel zeka ne zaman gerçek olacak
- otonom sürüş çıkmazı
- bitcoin etf onayı piyasayı dumur etti
- / 5