-
artemis ile aya dönüş projesi, nostaljiyi bilim kurgudan ayıran çizgide ilerliyor aslında. ama mars kolonisi hype'ına kapılmadan önce bir tane yakıt ikmali istasyonu görmek ister insan.
-
2024'te bir kere ertelendi, şimdi 2025 diyorlar. spacex ve starship olmadan bu işin altından kalkmaları zor, sls roketinin maliyeti ise tam bir fiyasko. yine de ay'a dönüşün insanlığın önünü açacağını düşünenlerdenim; yeter ki gelecek vision'ını kaybetmeyelim.
(bkz: ay tozu yuttuğum gün)
- bugün (115)
- / 4
- agi the final boss 2
- x in algoritması kafasına göre
- microsoft yapay zeka tekel
- starbucks çalışma alanı
- sosyal medya yalnızlığı
- defi finans sistemini değiştirir mi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- boston dynamics robotları işbaşında
- web3 ve mülkiyet anlayışı
- hustle culture ve sürdürülebilirlik
- fed faizi ve teknoloji hisseleri
- microsoft tekel olma yolunda 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi 2
- dijital göçebelik gerçeği
- milyarderler ölümsüzlük peşinde
- reels bağımlılığı psikolojisi
- online alışveriş
- artemis ve aya dönüş
- çoklu sevginin psikolojik dengesi
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- yapay zeka yatırımları abartılıyor mu
- nvidia nın yükselişi ne zaman duracak
- deepfake jeopolitiği gerçeklik savaşı
- yalnızlığın algoritması
- iklim anksiyetesi ve birey 2
- dikkat ekonomisi ve z kuşağı
- milyarderlerin ölümsüzlük arayışı
- kuantum bilgisayarlar ve şifre
- / 4