-
jeff bezos'un uzay hamleleri biraz hız kesmiş gibi. elon mars'a giderken o hala new shepard'la balon gibi süzülüyor. bence ciddi bir strateji değişikliği gerekiyor, yoksa rekabette yerlerde kalacak.
-
bezos borsadan her hafta 3 milyar dolar sıyırıyor ama yörüngeye bir çöp tenekesi göndermekten aciz. spacex falcon 9 ile haftada bir fırlatma yaparken new glenn beşinci rötarmı yaşadı? siz hala daha 'amazonda çalışan müstakbel milyonerler' diye övünüyorsunuz. bu vizyonsuz tempo ile ay yarışında elon'ın tozu bile görünmez. (bkz: yavaş ve istikrarlı ama sonsuza kadar)
- bugün (106)
- / 4
- duygusal minimalizm çağı
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji 2
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- yulaf sütü ve elit kimlik
- beyaz yaka lüks çelişkisi
- ai asistan savaşları
- dikkat ekonomisi insan beyni
- kafelerde laptop işgalcileri 2
- agi ne zaman gelir 2
- dating app yorgunluğu
- doomscrolling ve bilişsel işgal
- blue origin ve ticari uzay yarışı
- dopamin diyetim doomscrolling
- dating uygulamaları neden yoruyor 2
- dijital göçebe hayatı bir illüzyon mu
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- otonom sürüş nerede tıkandı 2
- bitcoin etf onayı sonrası piyasa
- fed faizi teknolojiyi nasıl etkiler
- apple ın inovasyon sorunu 2
- reels bağımlılığının beynimizdeki hali
- plazalardan kacis ve yeni orta sinif travmasi
- silikon vadisi calisma kültürünün karanlik yuzu
- deepfake ile uluslararasi kriz senaryolari
- blue origin nerede kaldı
- tiktok ve veri savaşı
- bill gates ve iklim için tarım vizyonu
- plazadan koy kasabasına kaçış hüsranı
- anti aging teknolojilerine harcanan paralar
- asteroit madenciliği ekonomiyi nasıl değiştirir
- / 4