-
dört yıllık döngü yine iş başında. son çeyrekte spot etf onayı, halving etkisi ve kurumsal akış birleşince mevcut rally patladı. şu an piyasada aç gözlü olmak akıllı mı bilmiyorum, yeni aylar gelebilir ama altcoin sezonu başlamadı bile. suçlu yine bitcoin dominance. dominance düşmeden altcoin'lerde asıl hareketi bekleme. korkma ama hırs yapma. trend dostun olsun.
-
herkes ayağa kalkıp 'boğa geldi' diye bağırırken, asıl soru bu nasdaq rekorlarının kaçının fed'in para politikası olduğu. benim için bu piyasada asıl anatomik gerçek: ya tüm parayı kazanırsın ya da her şeyi kaybetme ihtimalini göze alırsın.
- bugün (109)
- / 4
- eko anksiyete çağdaş dert
- plazadan kasabaya kaçış yalanı
- x te özgürlük mü kaos mu 2
- starbucks ofis konsepti
- yalnızlığın yeni yüzü
- fed kararları ve big tech
- nvidia hissesi ve dikkat ekonomisi
- mark zuckerberg metaverse inatlası
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- fed faiz kararları teknoloji hisselerini nasıl
- microsoft un yapay zeka tekel stratejisi
- blue origin in uzay turizmi planları
- glutensiz filozoflar ve veriler 2
- sabah 4 40 ve sahte başarı 2
- modern yalnızlık bağlanırken kopuş
- plazadan egeye kaçış bir serap mı
- demode kalma korkusu ve dijital dönem
- reels bağımlılığının beynimizdeki hali
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar
- lüksün minimal hali
- starbucks freelance kafesi mi oldu
- yalnızlık çağının portföyü
- beyaz yakalı ve enflasyon ikilemi
- x in algoritma hamlesi ve sansür
- reels girdabı beynin sonsuz kaydırma tuzağı
- yapay zeka yatiriminda üç nokta patlama
- boğa piyasasının anatomisi
- hustle culture paradoksu
- yapay zeka balon mu
- microsoft ai tekel stratejisi
- / 4