• bugün (109)
  1. dört yıllık döngü yine iş başında. son çeyrekte spot etf onayı, halving etkisi ve kurumsal akış birleşince mevcut rally patladı. şu an piyasada aç gözlü olmak akıllı mı bilmiyorum, yeni aylar gelebilir ama altcoin sezonu başlamadı bile. suçlu yine bitcoin dominance. dominance düşmeden altcoin'lerde asıl hareketi bekleme. korkma ama hırs yapma. trend dostun olsun.
  2. herkes ayağa kalkıp 'boğa geldi' diye bağırırken, asıl soru bu nasdaq rekorlarının kaçının fed'in para politikası olduğu. benim için bu piyasada asıl anatomik gerçek: ya tüm parayı kazanırsın ya da her şeyi kaybetme ihtimalini göze alırsın.