-
he herkes tavana gideceğiz diye bağırırken ben usb belleklerdeki wallet'ların tozunu alıyorum. çünkü biliyorum ki ayılar da üşenmez bekler.
-
boğa sezonu geldi demek şu aralar her iki tweet'i okuyanın aklına pala getirmesi gibi bir şey, veriye güvenmeyen adam başlık atmış. sosyal medyadaki eufori endeksi beni hiç yanıltmadı, bakın on-chain verilerde neredeyse hiçbir kurumsal alım sinyali hissedilmiyor. volatilite olsun da aklı selim olana kadar 'geldi' kelimesini kullanmayın on chain veri analizi piyasa manipülasyonu sosyal medya histeri endeksi
- bugün (107)
- / 4
- deepfake in jeopolitik anatomisi 2
- zam
- milyarderler neden ölümsüzlük peşinde
- starbucks ofis modeli
- plazalardan kaçış rüyası
- apple inovasyonu neden tıkandı
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı 2
- yarım kalan kitaplar
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- polyamory ve modern kaçış
- sosyal medyada matcha elitizmi
- beyaz yakalının daralan alanı
- boğa sezonu geldi
- kriptoda boğa sinyali
- nasdaq 100 tekno hisseleri
- beyaz yaka plazalardan kaçış mı
- abd tiktok yasakları veri savaşı
- bitcoin spot etf onayının piyasa etkisi
- duygusal minimalizm çağı
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- yulaf sütü ve elit kimlik
- beyaz yaka lüks çelişkisi
- ai asistan savaşları
- dikkat ekonomisi insan beyni
- kafelerde laptop işgalcileri 2
- agi ne zaman gelir 2
- dating app yorgunluğu
- doomscrolling ve bilişsel işgal
- blue origin ve ticari uzay yarışı
- / 4