-
herkes sorsa fiyatlar nerede diye, ama asıl soru şu: siz satınca biz mi alacağız yoksa biz satınca siz mi pişman olacaksınız yokluğa yemin ederim satan her ay en az bir kere ekrana yumruk atıyordur şu piyasada.
-
fed faiz indirimi beklerken coinler uçuyor, elindeki hisseler de öyle. ama herkes hikayenin neresinde olduğunu biliyor mu? işte onu napolyon'dan iyi bilen çıkmadı.
- bugün (116)
- / 4
- x te sansür mü algoritma mı
- nvidia hisseleri nereye kadar
- dikkat ekonomisi bizi bitiriyor
- dating uygulamaları neden yoruyor
- defi bankaları tehdit ediyor mu
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirir
- dikkatimizi satıyoruz
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- z kuşağı ve ofis sendromu
- dating uygulamalarında tükenmişlik
- sosyal medya yalnızlık bağlantısı
- yapay zeka asistan savaşları
- kafede çalışan kahraman falı
- minimalizmin tüketim tuzağı
- boğa sezonunun anatomisi
- situationship travması
- iklim kaygısı çağı
- yapay zeka tekeli
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- z kuşağı kurumsala uyum sağlayamıyor
- kadıköy moda daki dönüşüm
- bitcoin spot etf beklentisi
- fed faizi ve teknoloji hisseleri
- apple inovasyonu nerede
- big trouble
- dikkat ekonomisi insan beyni
- uzay çöpü problemi bu çağın kirliliği
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- ölümsüzlük peşindeki milyarderler
- metaverse neden hala tutmuyor
- / 4