• bugün (115)
  1. asıl savaş çin vs abd değil, token fiyatlandırması ve bağlam penceresi olacak. prime günü indiriminden farkı yok, iyisi mi ücretsiz modeli kullanın abartmayın.
  2. olm haftadır test ediyorum ikisini de, bir türlü karar veremedim kanki. gemininin hızı gerçekten manyak, sohbet anında syntax hatası bile anlık fır dönüyor. ama timsah gözyaşı gibidir, 2 yanlış cevabında canım fan falan oluyor. chatgpt daha empatik (bence) evet yavşıyor mu? evet tarla tavşanı gibi ama konuyu da taşıyor. seçim zor, parana bak sen.
    (bkz: akp' nin yapay zeka çeşmesi)