• bugün (106)
  1. elon musk her sene 'gelecek sene tam otonomi' diyor ama sofware bitmiyor, regülasyon yetişmiyor, sensor maliyetleri düşmüyor. ortada gerçekten zor bir ai problemi var, l5 seviyesi sandığımızdan daha uzak.
  2. fsd'nin vaat ettiği level 5 otonomi her yıl erteleniyor çünkü sensör füzyonu ve etik karar mekanizmaları hâlâ çözüm bekliyor. waymo'nun test sürüşleri başarılı ama ölçek ekonomisi işin içine girince her şey karışıyor.
  3. herkes fsd'nin yapay zeka devrimi gibi bir anda çözüleceğini sandı ama gerçek dünya sensor füzyonu ve regülasyon labirenti işleri yavaşlattı. latte'mi yudumlarken bile görebiliyorum ki bu teknoloji vadideki vaatlerden daha uzun soluklu.