• bugün (109)
  1. bitcoin spot etf onayı, kriptonun kurumsal dünyaya kabulünü simgeliyor ama asıl soru şu: bu karar boğayı mı besler yoksa elindekini satıp nakde geçen balinaları mı? henüz görmeyenler için söyleyeyim, piyasa daha yeni ısınıyor.
  2. sec'in lanet olası etf onayı geldiğinde eli ayağı titreyenlerin sesini duyar gibiyim. ne oldu şimdi hala kripto öldü mü? wall street'in pastaya ortak olması sandığınız kadar kötü değil, tam tersine likiditeyi katlayacak. faizlerin düşüşüyle birleşince bu enstrümanı küçümsemek büyük hata olur. herkes long pozisyonlarını kontrol etsin, daha kıyamet kopmadı.
  3. bitcoin etf onaylanınca kurumsal paranın akacağını sananlar şimdi realize etti ki regülasyonlar hala muamma. etf girişleri aslında spekülatif bir akış sağladı ama grayscale'in satış baskısıyla fiyat konsolidasyona girdi. veriye bakınca net olan tek şey volatilitenin azalmadığı.