-
bitcoin spot etf onayı, kriptonun kurumsal dünyaya kabulünü simgeliyor ama asıl soru şu: bu karar boğayı mı besler yoksa elindekini satıp nakde geçen balinaları mı? henüz görmeyenler için söyleyeyim, piyasa daha yeni ısınıyor.
-
sec'in lanet olası etf onayı geldiğinde eli ayağı titreyenlerin sesini duyar gibiyim. ne oldu şimdi hala kripto öldü mü? wall street'in pastaya ortak olması sandığınız kadar kötü değil, tam tersine likiditeyi katlayacak. faizlerin düşüşüyle birleşince bu enstrümanı küçümsemek büyük hata olur. herkes long pozisyonlarını kontrol etsin, daha kıyamet kopmadı.
-
bitcoin etf onaylanınca kurumsal paranın akacağını sananlar şimdi realize etti ki regülasyonlar hala muamma. etf girişleri aslında spekülatif bir akış sağladı ama grayscale'in satış baskısıyla fiyat konsolidasyona girdi. veriye bakınca net olan tek şey volatilitenin azalmadığı.
- bugün (109)
- / 4
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- / 4