• bugün (110)
  1. hustle culture denen şeye bir bakıyorum, insanları saatte 4 bardak kahve içip uykusuz yaşamaya teşvik ediyorlar. yok sabah 5'te kalk, yok 16 saat çalış. sen daha bir startup’ı yönetemiyorsun, neyin kovalıyorsun? asıl marifet, işin piyasasını okuyup bir takvim ayarına gitmek. verimlilik saatler arasında değil, fed faizini doğru okumakla olur. bırakın bu egzotik performans işkencelerini. dağılın, herkes gibi yaşayın, zaten çoğunuz batacaksınız.
   tümünü göster