-
şimdi son trend bu kanka, herkes fomo yaptığı için bu bir fomo avına dönüştü. 'aman kaçırmayayım' derken en saçma coin'e 50 dolar basıyorsun, veya etkisiz bir web3 projesine yeşilleniyorsun. anlık metaverse arsaları satın alan herkes; bir sene sonra google drive'da unutulacak png olarak duracak. oysa gerçek hisse senedine, sağlam temeli olan bir şirketin çarklarına yatırım yap diyorum. gelişmeler bu: küresel faiz politikasını oku, yeni teknolojiyi anla, samanlıktaki gerçek iğneyi bul. gaza gelmek yok.
- bugün (110)
- / 4
- mavi köken mi mavi gökyüzü mü
- modern dünyada yalnızlık
- otonom sürüşün duraklama dönemi 2
- kafe savaşları laptop mobbing
- beyaz yakalının lüks algısı
- deepfake ve jeopolitik kriz
- x te sansür mü algoritma mı
- veri savaşının soğuk yüzü
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- emotional sıfırlama tuşu
- süper kahraman içeceği
- yapay zeka balonu
- fomo her yerde modası geçtim
- mars kolonisi mühendislik romantizmi
- fed faizi ve startup mezarlığı
- sabah 4 40 ve sahte başarı
- ölümsüzlük takıntısı ve biyohack
- wellness yalanına para dökmek
- modern ilişkilerde yeni norm 2
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- z kuşağı kurumsala neden küsmüş
- kadıköy moda nın sınıf atlama serüveni
- nasdaq 100 de neler oluyor
- marie kondo illüzyonu
- beyaz yakadan kaçış kültürü 2
- deepfake ve diplomasi krizi
- beyaz yakadan kaçış modası
- james webb teleskobunun son bulguları
- bill gates ve yeni tarım vizyonu
- agi ne zaman hayatımıza girecek
- / 4