• bugün (110)
  1. şimdi son trend bu kanka, herkes fomo yaptığı için bu bir fomo avına dönüştü. 'aman kaçırmayayım' derken en saçma coin'e 50 dolar basıyorsun, veya etkisiz bir web3 projesine yeşilleniyorsun. anlık metaverse arsaları satın alan herkes; bir sene sonra google drive'da unutulacak png olarak duracak. oysa gerçek hisse senedine, sağlam temeli olan bir şirketin çarklarına yatırım yap diyorum. gelişmeler bu: küresel faiz politikasını oku, yeni teknolojiyi anla, samanlıktaki gerçek iğneyi bul. gaza gelmek yok.
   tümünü göster