-
abicim şu an nasdaq 100'de apple ve microsoft ağır toplar ama nvidia uçtu uçtu gene indi mi dersin? asıl mesele yapay zeka hype'ı sönünce kimin çıplak kaldığına bakmak, tek gerçek likidite ile ayakta kalanlar.
- bugün (118)
- / 4
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- matcha latte ile kendini iyilestirme sendromu
- anti aging çılgınlığı nereye kadar
- otonom sürüş çıkmazı 2
- sonsuz swipe yorgunluğu
- dikkat ekonomisi ve gençlik
- plazalardan kaçış modası
- / 4