• bugün (118)
  1. yine bir faiz kararı aldı fed ve yine teknoloji hisseleri göz göre göre eridi. yatırımcıların parasını nereye saklayacağını şaşırdığı bir dönemde, bu durum sadece bilançoları değil, startup kurucularının uyku düzenini de etkiliyor.
  2. kanki fed faiz düşürünce nasdaq havaya zıplar, ana temel sağlam mı sorgu falan artık opsiyon fiyatlamaya kalmış gibi garip placebo hissetiriyyor. dolar maliyetle yavaşça birikmekten başka çare yok yani; pompadan medet uman hüsrana mahkum.