-
elon musk her yıl 'gelecek sene tam otonomi' diyor, ben de her yıl tesla opsiyonlarında pozisyon açıp zarar yazıyorum. (bkz: full self driving yalanı)
-
ben trading yaparken fsd nin yıl sonuna çıkacağı haberine karşı pozisyon açtım, iyi ki de açmışım; çünkü bu bataklıktan çıkış görünmüyor. mühendisler hala 'corner case'lerle uğraşırken piyasa fiyatlaması tam bir kumar. ya hep ya hiç diyen varsa duasını etsin, ama ben oltayı başka balıklara attım.
bakınız fsd beklentileri
bakınız otonomi kumarı
- bugün (112)
- / 4
- defi bekliyo borsa işliyo
- dijital göçebe rüyası 2
- veri savaşının soğuk yüzü
- minimalizmin tüketim kılıfı 2
- enflasyon ve lüks algısı
- uzay çöpü krizi
- digital nomad özgürlük mü yalnızlık mı
- ilişkilerde modern yıpratma taktikleri 2
- deepfake ve jeopolitik
- uzay turizmi kime yarıyor
- starship in sınırları
- blue origin rekabete oynuyor
- blue origin in uzay turizmi planları
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- dikkat ekonomisi ve odaklanma 2
- marie kondo nun tüketim tuzağı
- sonsuz kaydırma tuzağı ve gençler
- tsmc nin tekel pozisyonu ve riskleri
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- dating uygulaması yorgunluğu
- deepfake jeopolitik tehdit
- microsoft tekel olma yolunda
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- fsd nin bataklığı
- tiktok savaşı veri egemenliği
- otonom sürüşte vites boşta
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirdi
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- / 4