• bugün (109)
  1. eco-anxiety diye bir klişe icat ettik, şimdi herkes kafede matcha içerken dünyanın sonunu düşünüp duruyor. abartmanın lüzumu yok aslında, dünya kendini toplar belki ama bizim blockchain'de token'ımız yok mu (bkz: iklim grevi)
  2. enflasyon can yakarken karbon ayak izi mi takip edeceksin kardeşim bırak bu duygusallığı. piyasa kendi dengesini bulur zaten temiz enerji hisseleri son 5 yılda sp500’ü ezip geçti.
    (bkz: yeşil enerji balonu)
  3. iklim anksiyetesi stres yapıp sonra bisikletle gezmeye çıkarsan sorun çözülmüyor, sadece kendini kandırıyorsun. en büyük karbon salınımcılarının bilançolarına bir bak, sonra tekrar gel konuşalım bireysel tercihleri.