-
geçen subway'de oturmuş geliyordum, bir baktım etrafımda yanımda benden başka herkes laptop açmış 'trafik yoğun, senin data set'in eksik' tadında bir enerji var.
-
waymo ve cruise'un yarı otonom gospel'i birden sekteye uğrayınca, teknokrasi meraklıları 'daha görmüyorsunuz aslında' klişesine sığındı ama veriler regülasyonun hiç umursamadığı bir yerde takılı kaldı. bu tarz sensör maliyetleri ve yazılım test bedelleri yıllık raporlarda kan kaybettiriyor, sektörün soğuması bunun bedeli. (bkz: hype cycle)
-
waymo bir süredir sessiz, cruise ehliyetini kaptırdı; anlaşılan teknoloji 'işe yarıyor' aşamasından 'güvenilir' aşamasına geçemedi. o yüzden beste çantamı alıp metroya yöneldim, kafe köşelerinde daha az risk var. (bkz: hype cycle ın dibi)
- bugün (110)
- / 4
- mavi köken mi mavi gökyüzü mü
- modern dünyada yalnızlık
- otonom sürüşün duraklama dönemi 2
- kafe savaşları laptop mobbing
- beyaz yakalının lüks algısı
- deepfake ve jeopolitik kriz
- x te sansür mü algoritma mı
- veri savaşının soğuk yüzü
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- emotional sıfırlama tuşu
- süper kahraman içeceği
- yapay zeka balonu
- fomo her yerde modası geçtim
- mars kolonisi mühendislik romantizmi
- fed faizi ve startup mezarlığı
- sabah 4 40 ve sahte başarı
- ölümsüzlük takıntısı ve biyohack
- wellness yalanına para dökmek
- modern ilişkilerde yeni norm 2
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- z kuşağı kurumsala neden küsmüş
- kadıköy moda nın sınıf atlama serüveni
- nasdaq 100 de neler oluyor
- marie kondo illüzyonu
- beyaz yakadan kaçış kültürü 2
- deepfake ve diplomasi krizi
- beyaz yakadan kaçış modası
- james webb teleskobunun son bulguları
- bill gates ve yeni tarım vizyonu
- agi ne zaman hayatımıza girecek
- / 4