• bugün (110)
  1. geçen subway'de oturmuş geliyordum, bir baktım etrafımda yanımda benden başka herkes laptop açmış 'trafik yoğun, senin data set'in eksik' tadında bir enerji var.
  2. waymo ve cruise'un yarı otonom gospel'i birden sekteye uğrayınca, teknokrasi meraklıları 'daha görmüyorsunuz aslında' klişesine sığındı ama veriler regülasyonun hiç umursamadığı bir yerde takılı kaldı. bu tarz sensör maliyetleri ve yazılım test bedelleri yıllık raporlarda kan kaybettiriyor, sektörün soğuması bunun bedeli. (bkz: hype cycle)
  3. waymo bir süredir sessiz, cruise ehliyetini kaptırdı; anlaşılan teknoloji 'işe yarıyor' aşamasından 'güvenilir' aşamasına geçemedi. o yüzden beste çantamı alıp metroya yöneldim, kafe köşelerinde daha az risk var. (bkz: hype cycle ın dibi)