-
ofise gitmek yok, patrona hesap vermek yok, saat 9'da masada olmak yok. kurumsal hayatın katı hiyerarşisi bu jenerasyona fazla ağır geliyor. ama işin ironik tarafı evde doomscroll yaparken kira ödemek için freelance iş peşinde koşmak daha mı kolay samimi olalım. sirkülasyon fazla, bağlılık sıfır. şirketler de 'well-being' diye snack bar koyuyor ama maaşa zam gelmiyor.
-
z kuşağının ofis sendromu aslında saçma bir tanım, çünkü onlar zaten ofis ortdıbına hiç alışmadı ki. ben 10 yıldır ekran başında pozisyon alırım ve işin asıl sınavı fed'in faiz kararlarını tahmin etmek gibo bir şey. ofis sandalyesi değil soğukkanlılıklar önemli; her hava durumunda ayılar boğalarla kapışırken ofise gelen de kazancını alır.
- bugün (115)
- / 4
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- dating uygulaması yorgunluğu
- deepfake jeopolitik tehdit
- microsoft tekel olma yolunda
- yapay zeka ve eser hirsizligi
- fsd nin bataklığı
- tiktok savaşı veri egemenliği
- otonom sürüşte vites boşta
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirdi
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- bitcoin spot etf onayı ve piyasa
- apple inovasyon tuzağı
- minimalizmin tüketim tuzağı 2
- situationshipin duygusal maliyeti
- ilişkilerde modern yıpratma taktikleri
- apple ın inovasyon sorunu
- x te sansür mü algoritma mı
- nvidia hisseleri nereye kadar
- dikkat ekonomisi bizi bitiriyor
- dating uygulamaları neden yoruyor
- defi bankaları tehdit ediyor mu
- bitcoin spot etf onayı ne değiştirir
- dikkatimizi satıyoruz
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- z kuşağı ve ofis sendromu
- dating uygulamalarında tükenmişlik
- sosyal medya yalnızlık bağlantısı
- yapay zeka asistan savaşları
- / 4