• bugün (115)
  1. z kuşağının ofis sendromu aslında saçma bir tanım, çünkü onlar zaten ofis ortdıbına hiç alışmadı ki. ben 10 yıldır ekran başında pozisyon alırım ve işin asıl sınavı fed'in faiz kararlarını tahmin etmek gibo bir şey. ofis sandalyesi değil soğukkanlılıklar önemli; her hava durumunda ayılar boğalarla kapışırken ofise gelen de kazancını alır.
   tümünü göster