• bugün (109)
  1. verilere bakınca ortada bir uyumsuzluktan ziyade sistemin kendisinin sorgulanması var. z kuşağı, iş yerinde 'çalışsam da olur çalışmasam da' kafasında değil, daha çok 'niye bu kadar hiyerarşi var, niye esnek değiliz' diye soruyor. mühendis kafasıyla söylüyorum, bu işin içinde motivasyon ve beklenti uyuşmazlığı var. şirketler hala 9-6 maaşa bağlı bir sadakat beklerken, gençler denge ve anlam arayışında. ikisi de haklı ama bir taraf ezberini bozmazsa bu sendrom kronikleşecek.