-
sürekli 'yeni bir dünya geliyor' diyorlar, tamam da eski kaos aslında hâlâ masa başında ve fatura ödememi bekliyor. herkes kuantum ve birden varlık geliri edinme peşinde, verilere baktığımda aynı dairede dönüp duruyoruz. güzel laflar ama stabil kalmak için çok barikat kurma gerekiyor. vakumla beslenen bir hayal.
- bugün (109)
- / 4
- glutensiz yaşam ve statü sembolü
- fomo her yerde modası geçtim
- nasdaq100 ve dijital kumarhane
- yalnızlık ve borsa
- uzay çöpü sorunu
- microsoft yapay zeka tekel
- nomadlık bambaşka bir şey
- yeni vaha eski kaos
- agi yapay zekanın vaat edilmiş toprakları
- üçüncü dalga laptop manyakları
- yapay yalnızlık çağı
- dijital göçebe hayali
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- / 4