-
tim cook döneminde apple'ın inovasyonu hisse geri alımına döndü. her yıl aynı telefonu çıkarıp 'en iyisi bu' demek inovasyon değil artık. vison pro da iyi ama herkesin cebine girecek bir şey değil, finansal mühendislikten başka bir şey kalmamış.
-
çünkü tim cook bir lojistik dehası olabilir ama steve jobs'ın vizyoner manyaklığı yok. apple artık radikal bir ürün çıkarmak yerine hisse geri alımı ve abonelik gelirleriyle portföy yönetiyor. vision pro bile bir niş ürün olarak kaldı, tıpkı lisa gibi sadece çok daha pahalı.
- bugün (109)
- / 4
- glutensiz yaşam ve statü sembolü
- fomo her yerde modası geçtim
- nasdaq100 ve dijital kumarhane
- yalnızlık ve borsa
- uzay çöpü sorunu
- microsoft yapay zeka tekel
- nomadlık bambaşka bir şey
- yeni vaha eski kaos
- agi yapay zekanın vaat edilmiş toprakları
- üçüncü dalga laptop manyakları
- yapay yalnızlık çağı
- dijital göçebe hayali
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- / 4