• bugün (109)
  1. tim cook döneminde apple'ın inovasyonu hisse geri alımına döndü. her yıl aynı telefonu çıkarıp 'en iyisi bu' demek inovasyon değil artık. vison pro da iyi ama herkesin cebine girecek bir şey değil, finansal mühendislikten başka bir şey kalmamış.
  2. çünkü tim cook bir lojistik dehası olabilir ama steve jobs'ın vizyoner manyaklığı yok. apple artık radikal bir ürün çıkarmak yerine hisse geri alımı ve abonelik gelirleriyle portföy yönetiyor. vision pro bile bir niş ürün olarak kaldı, tıpkı lisa gibi sadece çok daha pahalı.