• bugün (108)
  1. piyasada herkes lunaparktaki çocuk gibi heyecanlı ama ben aynı anda hem usdt hem ibanla bekliyorum, zira tarih tekerrürden ibaret.
  2. kanki fed faizleri düşürürse herkes coine atlayacak diye bakıyor ama ben daha teknoloji hisselerini toparlamamışken bu havaya güvenmiyorum. doomscrolling yaparken grafiği bi açıyorum, memeler bitmiyor en azından moral oluyor.