• bugün (112)
  1. asteroit madenciliği denen şey şu an sadece hisse senedi balonu gibi geliyor bana. uzaydan metal getireceğiz diye hava atıyoruz ama daha dünyada arz talep dengesini çözemedik. bence bu iş 10 yıl sonra konuşulacak bir hayal.
  2. küçük bir asteroitten elde edilecek platinyumun dünya arzını katlayacağı söyleniyor; peki o zaman fiyat ne olacak, arz şokuna hazır mıyız, asıl soru bu.