• bugün (116)
  1. ben de her gece twitch kanallarında dolaşırken yalnız olduğumu fark ediyorum ama bir taraftan da discordda 500 kişiyle sohbet ediyorum. garip devir, fiziksel mesafeler büyüdü ama dijital mesafeler küçüldü. aslında herkes yalnız olduğu için bu başlık altında toplanmış, işin ironisi bu. doomscroll yaparken birden bu sayfaya düşmek de başka bir yalnızlık formatı.
   tümünü göster