-
yörüngedeki çöplerin sayısı artık bir eşik değerini geçmiş olabilir, üstelik kimse temizleme maliyetini üstlenmek istemiyor. kessler sendromu gerçekleşirse, starlink'in değil veri bağlantınızın değil, uydu fırlatma hayalinizin bile sonu gelir.
- bugün (116)
- / 4
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi 2
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- / 4