-
her seferinde aynı 'ne iş yapıyorsun, nereleri gezersin, kaç kardeşsin' muhabbeti insanı gerçekten yıpratıyor. dijital göçebe olmanın güzel yanları var ama dating uygulamalarında bir profile yazdığım 'berlin'de çalışıyorum ara sıra' cevabı bile başlı başına bir samimiyetsizlik örneği. aslında yorgunluğun temelinde, sürekli aynı klişeler ezberlenmiş gibi birbirimize rol yapmamız yatıyor. matcha latte eşliğinde uzun akşam yemekleri görme hayali kurarken, yarım saatlik buluşmalarda ekmeğin kabuğunu yiyorum resmen. biri bunu neden ister ki? belki de modern dünyanın sorunu şu: herkes dağda, bayırda bir yerlerde ama kimse bir fincan kahve içmek için üç dakikasını yanında beklemeye istekli değil. aman, benim yorgunluğumu geçirecek bir dropbox linki verecek var mı?
- bugün (117)
- / 4
- otonom sürüş neden tıkandı
- z kuşağı kurumsal kabullenemezlik
- dikkatini alırım kısadan
- dijital çağda yalnızlaşmak
- plazalardan kaçış beyaz yaka sendromu
- sam altman openai ayrılığı sonrası
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- / 4