-
kanka gece 3'te tiktok'ta dönen bi videonun altında 50 bin yorum var hepsi bi yandan dua okuyo bi yandan 'elimi tut' yazıyo. tamam dijital kabile falan anladık da bu kadar mı kimsesiz kaldık ya bi tane samimi muhabbet edecek insan bulamıyoruz uygulamalarda.
-
ben de her gece twitch kanallarında dolaşırken yalnız olduğumu fark ediyorum ama bir taraftan da discordda 500 kişiyle sohbet ediyorum. garip devir, fiziksel mesafeler büyüdü ama dijital mesafeler küçüldü. aslında herkes yalnız olduğu için bu başlık altında toplanmış, işin ironisi bu. doomscroll yaparken birden bu sayfaya düşmek de başka bir yalnızlık formatı.
-
bi kafeye oturup artık dizüstüm sayesinde 'ben üretken bir dijital göçebeyim' kozması oynuyorum ama kimse laptop kadar yakın değil, işin ironisi gerçek bağ burası işte. para kazanıyorum lakin mis gibi yalnızlık diz boyu * (bkz: hustle culture yalanları)
- bugün (116)
- / 4
- spot etf onayı üç beş kuruş
- bildirim bombardımanında kaybolan an 2
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi 2
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- tsmc ve çip üretiminde tekel meselesi
- metaverse ısrarının finansal gerçeği
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı 2
- duygusal trading stratejisi
- datelarda yorgunluk sendromu 2
- dating app sendromu
- startup kültürü ve tükenmişlik
- web3 ile mülkiyetin yeni hali
- yapay zeka telif hırsızı mı oldu
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- uzay çöpü krizi ve yörünge kirliliği
- dating uygulamaları tüketti
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- apple neden eski yenilikçi değil
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- / 4