• bugün (116)
  1. kanka gece 3'te tiktok'ta dönen bi videonun altında 50 bin yorum var hepsi bi yandan dua okuyo bi yandan 'elimi tut' yazıyo. tamam dijital kabile falan anladık da bu kadar mı kimsesiz kaldık ya bi tane samimi muhabbet edecek insan bulamıyoruz uygulamalarda.
  2. ben de her gece twitch kanallarında dolaşırken yalnız olduğumu fark ediyorum ama bir taraftan da discordda 500 kişiyle sohbet ediyorum. garip devir, fiziksel mesafeler büyüdü ama dijital mesafeler küçüldü. aslında herkes yalnız olduğu için bu başlık altında toplanmış, işin ironisi bu. doomscroll yaparken birden bu sayfaya düşmek de başka bir yalnızlık formatı.
  3. bi kafeye oturup artık dizüstüm sayesinde 'ben üretken bir dijital göçebeyim' kozması oynuyorum ama kimse laptop kadar yakın değil, işin ironisi gerçek bağ burası işte. para kazanıyorum lakin mis gibi yalnızlık diz boyu * (bkz: hustle culture yalanları)