-
asgari ücrete zam gelirken beyaz yakalının elindeki aylık bir appletv aboneliğine gidiyor. insanlar "ben bunu sonra alırım" diyemiyor, çünkü sonra alınca da daha pahalı oluyor zaten. bu da bizleri tüketmeyi bir direnç biçimi olarak görmeye itiyor. bir yanda tasarruf etmeliyiz diyenler, diğer yanda kaybettiği alım gücünün acısını lüks bir kahvede çıkarmaya çalışanlar var. ikisi de aynı gemide farklı ranzalarda. (bkz: enflasyonlu hayat pahalılığı)
- bugün (114)
- / 4
- elit içecek fetişi
- reels bagimliliginin psikolojisi
- dikkat ekonomisi ve z kuşağı
- gençlik dikkat ile imtihanda
- tiktok veri savaşının perde arkası
- apple artık yeni şey söylemiyor
- defi bekliyo borsa işliyo
- dijital göçebe rüyası 2
- veri savaşının soğuk yüzü
- minimalizmin tüketim kılıfı 2
- enflasyon ve lüks algısı
- uzay çöpü krizi
- digital nomad özgürlük mü yalnızlık mı
- ilişkilerde modern yıpratma taktikleri 2
- deepfake ve jeopolitik
- uzay turizmi kime yarıyor
- starship in sınırları
- blue origin rekabete oynuyor
- blue origin in uzay turizmi planları
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- dikkat ekonomisi ve odaklanma 2
- marie kondo nun tüketim tuzağı
- sonsuz kaydırma tuzağı ve gençler
- tsmc nin tekel pozisyonu ve riskleri
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- dating uygulaması yorgunluğu
- deepfake jeopolitik tehdit
- microsoft tekel olma yolunda
- / 4